Food from Denmark

Fra papir til digital
Food From Denmark manglede et website, som kunne huse alle deres medlemmer, samt synliggøre, hvem deres medlemmer var. De ønskede et system, hvor deres medlemmer kunne logge ind og selv opdater deres oplysninger.
Det skulle være muligt at tilmelde sig gennem en formular, så det manuelle arbejde med oprettelse blev minimeret og ikke foregik over mail.
Food From Denmark er meget aktiv på LinkedIn, derfor ønskede de at skabe en integration med LinkedIn på siden.
Visuel identitet
Designguiden med logo, farvepalette, tone-of-voice osv. i forbindelse med projektet.

Digital design
Der er sat fokus på moderne pastel farver med glade undertoner og et kasset system til hurtig overblik. Der er ingen lange tekster, men masser af billeder fra Grenaa og omegn på tværs af siden.
Specifikation
Siden er lavet i WordPress, Yootheme.
Når de opretter et indlæg på LinkedIn bliver feeded automatisk opdateret på siden.
Kalender
Der er lavet en integration med KultuNau, som styre eventkalenderen.
De lokale kan tilføje begivenheder til deres kultuNau konto, hvorefter det vil blive vist på siden. Denne funktion bliver der draget meget nytte af til glæde for de lokale, som har mulighed for at promover deres produkter og ydelser.
