Opgaven
Beredskabsforbundet manglede en side til deres frivillige origination. Den skulle primært henvende sig til de kommende frivillige. Stilen på siden skulle følge de øvrige beredskabssider.
Grafisk identitet
Logoet blev leveret af en grafiker, som lægger sig meget tæt op af de øvrige beredskabssider. Siden har en meget bred målgruppe, fordi der kan bruges alle slags frivillige i beredskabet. Derfor skulle siden både være tiltalende for unge som ældre og mænd som kvinder.
Digital design
Der er sat fuld fokus på mangfoldighed idet siden skal kunne bruges af alle. Det kommer bl.a. til udtryk i navigationen. På tværs af siden findes forskellige navigationsmuligheder fordi siden er så bred i sin målgruppe.
Webudvikling
Siden er lavet i WordPress, Yootheme.
Der var været tilknyttet en tekstforfatter.
Frivilligenheder
Arbejdsbyrden for frivilligenhederne tværs landet er lettet, fordi de interesserede i frivilligt arbejde lettere kan finde frem til den kontaktperson, som er relevant i deres område.
Resultat
Beredskabet har fået en del flere henvendelser fra personer, som gerne vil optræde som frivillige. De har fået skabt intern linkbuilding, hvilket giver mere opmærksomhed for muligheden for at videreuddanne sig som frivillig.
