BFI Indkøb

Intranet til hele BFI koncernen
BFI ønskede et nyt internet, hvor indholdet skulle tilpasses den, som logger ind. Intranettet skal dele information, reklame og understøtte interne processer.
Kunden havde et krav om at sitet skulle være nemt at administrer, og brugeropdele indholdet.
Visuel identitet
Der er tænkt en stærk visuel identitet der bidrager til en positiv brugeroplevelse. Intranettet afspejler organisationens brand og værdier gennem de primære farver og en iøjenfaldende købmandsstemning.

Login administration
BFI har mange medlemmer, som alle er delt op i grupper. Disse grupper skal kunne se nogle forskellige ting.
Jeg har først lavet et overview over opdelingen af medlemmerne for derefter at implementer det på sitet.
Specifikation
Siden er lavet i WordPress, Divi.
Der var været tilknyttet en tekstforfatter og en fotograf.
Jeg har designet siden med fokus på overblik og let opsætning for kunden til at kunne ændre og opdater siden